Blogger tag

neděle 29. června 2014

Do tohoto tagu mě nominoval Andy, děkuji. :) Natálka ho vyplní se mnou. :) Myslím, že tohoto tagu už je všude plno, takže vyplním, ale nominovat dále nebudu, nějak se to utnout musí. :)
EDIT: Teď jsem si všimla, že nás nominovala ještě Andrea A, takže těch otázek je nakonec dvacet. :)
Takže z pěti pravidel zbyly jen dvě:
1. Pověz o sobě 10 věcí.
2. Odpověz na 10 otázek od bloggera, který tě nominoval.
Jdeme na to! :)

10 věcí o Enn: 
1. Hrozně ráda čtu. :)
2. Jsem lesba.
3. Miluji Nataly.
4. Mám mladší sestru.
5. S rodinou moc nevycházím.
6. Je mi 19.
7. Miluji Itálii.
8. Moje oblíbené jídlo je pizza.
9. Momentálně mám zlomenou nohu.
10. Jsem tak trochu stydlivá. :)

10 věcí o Nataly
1. Já jsem až moc upřímná a svá - ale je mi to jedno. :P
2. Kopu za Áninu ligu.
3. Miluji Enn.
4. Jsem hrozně úchylná.
5. Zbožňuju cestování.
6. Mám dva mladší bráchy, oba jsou trochu cvoci, ale mám je až k sežrání ráda.
7. Žiju sama.
8. Nesnáším králíky. Jsou divní.
9. Myslím si, že Praha je krásná.
10. Většinou se chovám jak puberťačka. :P

10 otázek od Andyho a 10 otázek od Andrey:

1. Co tě přivedlo ke čtení ?
E: Ani nevím, čtu odmalička.
N: Enn! :D
2. Kde čteš nejraději ?
E: Někde venku, mám pár skrytých míst v Praze, kam si vždycky zalezu a čtu. :)
N: V posteli!
3. Jaký je tvůj oblíbený žánr ?
E: Jejda, nevím. Asi horory, ale čtu ráda všechno.
N: Fantasy, erotika.
4. Knihy si spíš kupuješ, půjčuješ nebo je dostáváš na recenzi ? 
E: Kupuji.
N: Kradu je Enn. :D Ale většinou i vracím. Někdy si také nějaké koupím.
5. Se kterou postavou bys chtěla žít ve skut. světě ?
E: Aljaška Youngová! <3
N: No, brouku! :O Já napíšu knížku o Enn, jen abych mohla říct, že s ní, protože bych nechtěla žít s nikým na světě než s ní! (pozn. Enn: :333 Ách, miluju tě!)
6. Kdybys mohla žít v knize, jakoby v příběhu, jaká by to byla ? Proč ?
E: Harry Potter. :D Všichni stále čekají na dopis z Bradavic. :') Nejsem výjimka.
N: Hra o trůny! 3:)
7. Kde bereš inspiraci na knihy ?
E: Většinou koupím, co se mi v knihkupectví líbí, nebo také občas od knižních blogerů.
N: Od té mé drahé.
8. Nejmilovanější autor a autorka ?
E: Arthur Hailey nebo Stephen King, autorka asi Kerstin Gier.
N: MARTIN! <3 A Vilma Kadlečková.
9. Hardback nebo paperback ? 
E: Já mám ráda paperbacky, jsou takové roztomilé a praktické na mé tahání po Praze.
N: Hardback navěky.
10. Co je tvým snem/cílem ?
E: Chci být šťastná a chci být s Nataly. :)
N: Já chci být navždy mladá. :P Ale můj největší sen ze všech se plnil, mám svou Enn. <3

1. Dělá se ti špatně při čtení v autě?
E: Jo. :/
N: Nop.
2. Máš ráda knihy pouze s textem, nebo je máš raději s nějakou ilustrací?
E: Raději jen s textem, ilustrace podle mě nejsou potřeba. :)
N: Podle toho jak co. :)
3. Jakou nejtenčí knihu vlastníš?
E: To bude asi knížka Noční přízrak od Natalie Peyrichout, nebo možná Radek od Katky Heřmanové, teď si nejsem jista. :)
N: Nemám ráda tenké knížky, fakt ne, nejvíc miluji ty pořádně tlusté, jako má třeba Martin - oáza pro mou duši. Moc knížek nevlastním, většinu si půjčuji od Enn. Nejtenčí co mám, to bude nějaká SW knížka.
4. Jak ses dostala ke čtení?
Již zmíněno výše. :)
5. Pokud bys dostala knihu jako dárek a po jejím přečtení bys byla zklamaná, co bys dělala?
E: No, asi bych si ji nechala, možná prodala, možná poslala dárkem dál - záleží dárek od koho.
N: Nevím. o.O
6. Věnuješ se kromě četby i literární tvorbě? Proč?
E: Občas něco napíšu, ale moc mi to nejde. Ale baví mě to.
N: Jooooo, občas něco i vyplodím, většinou to je 18+
7. Když si přečteš recenzi na knihu, kterou jsi ještě nečetla, ale recenze bude hodně kritická, přečteš si i přes to danou knihu?
E: Jo. :) Každý máme jiné chutě a pokud mě knížka jinak zaujala, přečtu si ji, abych si udělala vlastní názor.
N: Upřímně většinou čtu to, s čím přijde táhleta slečna Áninka :D Nevím no, podle toho, co bude recenze kritizovat, když vyčte věci, které mi vadí, pak asi ne.
8. Ukápla ti někdy u knihy slza?
E: Jo. Jsem děsnej cíťa.
N: Vlastně ani ne, jsem sadistická, zlá, zlomyslná a bezcitná. :D
9. Máš v knize nějakou hezkou záložku, nebo ti stačí ohnout roh listu popříp. vložit nějaký kus papíru?
E: Vyrábím si své záložky. :333
N: Většinou tam strčím co je po ruce. :D (Hups, to zní úchylně!)
10. Blíží se období dovolených, jakou knihu si s sebou vezmeš (pokud na dovolenou odcestuješ)? :)
E: Dovolená s rodinou... to bude masakr, takže se pokusím zmizet s knížkou, takže radši více knih. Chci si vzít Hvězdy nám nepřály, Staříka s Analfabetkou, Hotel a Mlhu.
N: Letos žádná cizina, po dlouhé době. :'( Musím se teď postarat o bráchu, těžké období, takže akorát na chalupu s bráškami, přáteli a tak. Nevím, jestli tam bude na čtení čas, no jestli jo, beru si Mycelium trojku.

2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Díky holky za spolupráci, jsem rád že jste se zapojili ^^. Och Nataly, ta 5., soo cute ^^

Maťa řekl(a)...

Neznášaš králikov? A že ja som divná, lebo neznášam lienky... :D
Inak veľmi pekné a milé.

Okomentovat

Za každý komentář budeme rády :)