Mí nejmilejší a léto

pondělí 21. července 2014


Huhhuhuhu, kdo by to byl řekl? :D Joojojo, už i já se taky jednou ozývám! Enn řekla, že napíše další recenzi a mě přišlo blbé, že jsem zatracéně neaktivní a přitom mě psaní tohoto blogu tak děsně baví! :)
Miluji prázdniny. Fakt že je miluju. Nejvíc. A to protooo, že můžu být tak často se svou láskou, s ženou mého srdce, s mým vším, s mou Aninkou! <3 Užíváme si, co to jen jde, jezdíme po republice (letos bohužel žádné cestování do zahraničí, ačkoli my obě tak rády) ále to nevadí, skvěle si to užíváme! :P A taky si můžu užívat brášky.
Víte, na světě jsou pro mě nejdůležitější tři lidi.


1) Enn <3 Samozřejmě, bez téhle holky bych nemohla existovat, miluji ji, milovat budu, ať si svět říká co jen chce, ať se z toho někdo postaví na hlavu, miluji tu holku a vždycky budu. Někdo mi na ní sáhne, někdo proti ní řekne jediné špatné slovo, někdo jí ublíží a jsem schopná zabíjet. Moje! :'3

2) Tomášéék :') Můj starší mladší brácha. Jsme od sebe pět let, pamatuji si, jak to bylo mimčo a já ho za vlasy tahala po místnosti a křičela: "Tóóóm jedéé!". Věčně jsme se vždycky hádali a furt hádáme, ale v rodině, kde rodiče stojí za hovno, se sourozenci hodně dobře sblíží. Měli jsme vždycky jeden druhého a je to můj miláček bráška. <3
3) Olíííí! Oliver. Můj mladší mladší bráška. Ňuňásek, moje roztomilé miminečkooo! ... Bývávalo. :D Bylo mi tenkráte asi 8, když se mi narodil druhý bráška. Teď je mu skoro 16, je to pubertální hovado, které mě neustále sere, nechává si to dělat od mých mladších kamarádek, má pitomé kecy a moje roztomilé mimčo to už rózhodně není! Ale stejně je to můj milovaný brácha a já jsem prý super ségra a fakt se máme rádi. :)

To jsou tři nejdůležitější lidé v mém životě, kterých bych se nikdy nevzdala. Moje jediná rodina. Rodiče jsou pro mě nic, přátele mám samozřejmě taky ráda, ale tuhle trojici mi svět ničím nenahradí. :)
Někdy tenhle týden se chystáme na chalupu, já, Enn, pár mých kamarádů, bráchové a pár jejich přátel - už se těším. :) Tó bude zase chlastačka. :D (Co si budeme namlouvat...)

Ták jo, mějte se jako muffiny s duhovou náplní,
Nataly

0 komentářů:

Okomentovat

Za každý komentář budeme rády :)